Słodkie upominku dla klientów naszej firmy
Każda firma chce stawiać na skuteczne formy promocji, dzięki którym chce zdobywać nowych klientów. Dlatego też dobrze będzie postawić na gadżety reklamowe, jednak powinny być to nieszablonowe rozwiązania.
Nasi potencjalni klienci prawdopodobnie chętniej sięgną po tabliczkę czekolady lub paczkę cukierków niż wizytówkę lub długopis, więc reklama na opakowaniach cukierków może być skuteczną strategią marketingową. Pierwszym krokiem w reklamowaniu się na opakowaniach po cukierkach jest wybór odpowiednich słodyczy. Ważne będzie zaprojektowanie odpowiedniego logo, zatem powinniśmy zastanowić się jaki kształt słodyczy będzie najbardziej odpowiedni dla naszej reklamy. Jeżeli nazwa naszej firmy jest długa, wówczas dobrym pomysłem, będą batoniki, jeżeli nasze logo jest okrągłe mogą być to okrągłe czeladki. Na odwrocie można przykładowo umieścić nasze dane kontaktowe, czy numer telefonu. Następnym krokiem jest zaprojektowanie opakowań. Niektórzy decydują się na budowanie świadomości marki, którą mają już firmy cukiernicze, zachowując schematy kolorów i zmieniając tylko słowa. Inni chcą się upewnić, że ich słowa się wyróżniają, a ich logo jest w centrum uwagi.
Jak w przypadku każdej kampanii marketingowej, chodzi o to, aby wymyślić coś, co szybko przypomni klientom.
Firmy oferujące słodycze promocyjne zaprojektuje, wyprodukuje i wyśle opakowania na wskazany adres. Kupując u renomowanego dostawcy będziemy mieli pewność, że zarówno opakowanie, jak i cukierki są wysokiej jakości, co będzie istotne podczas budowania wizerunku naszej firmy. Możemy także sami zaprojektować wygląd opakowań, obecnie można to zrobić za pomocą różnych programów komputerowych. Z pewnością cukierki z logo firmy to dobry pomysł na promocję każdego rodzaju działalności, przydadzą się w promocji na spotkaniach, targach i różnych wydarzeniach branżowych. Dzięki nim trafimy do dużej ilości potencjalnych odbiorców. Możemy także położyć je w holu naszej firmy, aby częstować nimi naszych gości.