Praktyczne wskazówki dotyczące strategii marketingowych w mediach społecznościowych
Media społecznościowe do użytku osobistego i media społecznościowe dla Twojej firmy to dwa różne światy.
Jeśli jesteś przyzwyczajony do korzystania z tych witryn dla własnej satysfakcji, to wyprzedzasz konkurencję w zrozumieniu, ale nadal będziesz potrzebować porady zawartej w tym artykule, aby pokazać, jak najlepiej za ich pośrednictwem promować swój biznes.Aby przyciągnąć więcej odwiedzających, powinieneś promować swoją witrynę za pośrednictwem niszowych serwisów społecznościowych. Wspaniałą rzeczą w niszowych serwisach społecznościowych jest to, że mogą wysyłać Ci dużo ukierunkowanego ruchu. Nawet jeśli witryna niszowa jest niewielka, nadal może wysyłać Ci wartościowych użytkowników, którzy są bardziej skłonni do zakupu czegoś w Twojej witrynie, ponieważ są już zainteresowani Twoim produktem.Często aktualizuj swój serwis społecznościowy. Większość osób korzystających z mediów społecznościowych chce częstych aktualizacji, więc jeśli tego nie zaoferujesz, może się okazać, że Twoja reputacja zostanie nieodwracalnie uszkodzona. Staraj się dostarczać aktualizacje kilka razy w tygodniu.Pisanie jako gość bloger w popularnej witrynie w Twojej branży lub hosting eksperta na swoim blogu to potężne strategie. Bez względu na to, kto dla kogo pisze, na pewno wygenerujesz dodatkowy ruch. Za każdym razem, gdy zdecydujesz się gościć na blogu w czyjejś witrynie, zawsze dołączaj linki, które prowadzą do Twojej własnej witryny. Również niech bloger zrobi to samo. Osoby czytające bloga chętniej sprawdzają również Twoje posty i witryny.Pracując z marketingiem w mediach społecznościowych, zawsze pamiętaj, że rozmawiasz z indywidualnymi ludźmi, a nie z masami. Ton twoich postów powinien być skierowany na poziom osobisty, aby osiągnąć maksymalny sukces. Wykształcenie odpowiedniego głosu wymaga pewnej praktyki, ale z czasem i praktyką będziesz w stanie skutecznie się komunikować.Budowanie dowolnej sieci marketingowej w mediach społecznościowych wymaga cierpliwości. Nie możesz oczekiwać, że w ciągu jednego dnia będziesz mieć 10 000 obserwujących.
Niektóre osoby zyskały 10 000 obserwujących w ciągu 24 godzin, ale jest to dość rzadkie.
Profile rzadko stają się wirusowe od razu. Musisz być cierpliwy; z czasem zyskasz więcej obserwujących.Nie zaniedbuj LinkedIna. LinkedIn jest mniej popularny niż Facebook czy Twitter, ale na tej stronie można znaleźć niezwykle wpływowych użytkowników. Dodaj przycisk „Udostępnij” LinkedIn na swoich artykułach, a jest szansa, że ktoś, kto udostępni Twoje treści na LinkedIn, spowoduje, że dziesiątki osób udostępni je w innych witrynach.Skorzystaj z funkcji ankiety na Facebooku. To narzędzie umożliwia utworzenie ankiety zawierającej tyle różnych odpowiedzi, ile chcesz, aby Twoi znajomi mogli je wypełnić. Może to być świetna okazja, aby uzyskać informacje zwrotne na temat swoich produktów i zachęcić znajomych do interakcji z Tobą i między sobą.Stosowanie strategii marketingowych w mediach społecznościowych może być świetnym sposobem na utrzymywanie kontaktu z bazą klientów i rozwijanie relacji. Klienci, którzy zaprzyjaźniają się z Tobą na Facebooku lub śledzą Cię na Twitterze, robią to chętnie. Chcą usłyszeć od ciebie. Dzięki temu możesz powiadamiać ich o nadchodzących nowych produktach, wyprzedażach i rabatach, a nawet tylko o informacjach dotyczących Twojej firmy i branży bez obawy, że będziesz zbyt nachalny.Rozważ outsourcing, rozpoczynając kampanię marketingową w mediach społecznościowych. Istnieje wiele wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych źródeł, których możesz użyć do optymalizacji wyników marketingu w mediach społecznościowych. Może to kosztować więcej niż zrobienie tego samemu, ale potencjalny wzrost biznesu dzięki ich doświadczeniu w marketingu w mediach społecznościowych prawdopodobnie będzie tego wart.Jak widać, w serwisach społecznościowych jest wiele informacji dotyczących tego, jak założyć firmę. Mam nadzieję, że odpowiedzi na wszystkie pytania, które zadałeś, znalazły się tutaj. Jeśli nie, użyj tego jako punktu wyjścia do zbadania wielu innych sposobów wykorzystania tych platform do rozwoju firmy.