Mądrość marketingu internetowego prosto od tych, którzy wiedzą
Posiadanie dobrej strony internetowej jest ważne dla Twojego biznesu online.
Nie jest to jednak jedyna rzecz, której potrzebujesz. Musisz upewnić się, że ludzie mogą znaleźć Twoją witrynę dzięki dobremu marketingowi. W tym miejscu pojawia się marketing internetowy. Nie wiesz, od czego zacząć? Nie martw się; ten artykuł zawiera przydatne wskazówki dotyczące marketingu internetowego, które pomogą Ci zacząć.Jednym ze sposobów, aby Twoja obecność w Internecie była bardziej wirusowa, jest rozdawanie czegoś za darmo. Niezależnie od tego, czy będą to próbki, konkurs na produkty lub usługi, czy inne darmowe gadżety, opublikowanie czegoś za darmo znacznie zwiększy szanse, że Twoje linki zostaną przekazane innym. To spowoduje wykładniczy wzrost Twojej widoczności w Internecie.Dowiedz się, skąd pochodzi ruch w Twojej witrynie. Ważne jest, aby poznać klientów, którzy są zainteresowani Twoimi produktami. Dostępnych jest wiele narzędzi, które pomogą Ci zbadać ruch. Warto zainwestować w program, który poda szczegółowe informacje o odwiedzających, abyś zrozumiał, jak reklamować się do nich w przyszłości.Jeśli jesteś zainteresowany marketingiem swojej małej firmy w Internecie, ważne jest, aby najpierw pomyśleć o celu swojej witryny. Chcesz rozwijać biznes, ale musisz dowiedzieć się, jak zamierzasz to osiągnąć. Wybierz jeden cel i pracuj od niego, upewniając się, że stworzyłeś system, który pomoże Ci zmierzyć Twoje cele.Jeśli masz dużo informacji o swoich potencjalnych klientach, użyj tych informacji, aby dostosować tekst marketingowy. Na przykład, jeśli wiesz, że odwiedzający Twoją witrynę kupił w przeszłości widżet, możesz dostosować zawartość strony głównej, aby wyświetlać podobne widżety. Należy jednak pamiętać, że niektórzy użytkownicy aktywnie podejmują działania zapobiegające śledzeniu w ten sposób.Im więcej sposobów będą mieli do skontaktowania się z Tobą, tym szczęśliwsi będą odwiedzający Twoją witrynę.
Niedopuszczalne jest korzystanie wyłącznie z formularza kontaktowego.
Daj swoim gościom przynajmniej adres e-mail. Więcej kanałów komunikacji jest lepszych; bądź dostępny za pośrednictwem czatu, wideo, Twittera, telefonu, faksu i poczty elektronicznej, jeśli to możliwe. Jeśli Twoi goście chcą wysłać Ci gołębie pocztowe, postaraj się je zaakceptować.Twoja witryna powinna również obsługiwać wiele języków, nawet jeśli nie wysyłasz produktu na cały świat. Dzięki temu Twoja witryna i produkty będą znacznie bardziej dostępne dla osób, które nie mówią po angielsku. W Stanach Zjednoczonych miliony obywateli mówią po hiszpańsku, chińsku i japońsku. Poszerz swoje horyzonty, tworząc przejrzysty kanał komunikacji z tymi potencjalnymi klientami.Zacznij blogować, aby Twoje treści były na bieżąco! Poświęć trochę czasu na założenie bloga i zaangażuj ludzi w swój biznes. To nie tylko świetny public relations, generowanie leadów i możliwości umieszczania linków, ale prowadzenie rozmów zapewni Twojej witrynie więcej autorytetu w wyszukiwarkach. Blogowanie to najlepsza maszyna marketingowa dla każdej obecności w Internecie i powinna być dla Ciebie priorytetem.Zbuduj stronę, która da potencjalnym subskrybentom e-mail powód do dołączenia do Twojej listy. Samo utworzenie przycisku do zbierania adresu e-mail na ogół już nie działa. Ludzie unikają ich, ponieważ nie chcą otrzymywać wielu niechcianych wiadomości e-mail. Stworzenie strony zawierającej szczegółowe informacje o korzyściach, jakie otrzymują za rejestrację, zwiększy Twoje wyniki.Tak, dobra strona internetowa jest niezbędna w biznesie internetowym, ale jak już przeczytałeś, musi być łatwo dostępna przy użyciu dobrej strategii marketingowej. Nie da się tego zrobić bez odpowiedniego marketingu internetowego. Więc na co czekasz? Skorzystaj z powyższych wskazówek, aby marketing internetowy działał dla Twojej firmy!