Proste rozwiązania, aby stać się skutecznym e-mail marketerem
Witamy w cudownym świecie e-mail marketingu! Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, który nigdy w życiu nie napisał e-maila marketingowego, czy doświadczonym ekspertem z wieloma listami opt-in, wskazówki zawarte w tym artykule nauczą Cię rzeczy, o które prawdopodobnie nigdy wcześniej nie pomyślałeś.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się!Zaoferuj kupon klientom, którzy zarejestrują się na Twojej marketingowej liście e-mailowej. Umieść formularz w swojej witrynie, w którym klienci mogą się zarejestrować, i ustawić go tak, aby automatycznie wysyłał do nowych klientów kupon po przesłaniu formularza. Zachęca to klientów do wyrażenia zgody na wysyłanie im materiałów marketingowych, dzięki czemu nie zostaniesz oskarżony o wysyłanie spamu.Przetestuj formaty e-maili. Pamiętaj, aby zawsze podawać ważne informacje w górnej części e-maili. Spróbuj użyć różnych formatów, aby dowiedzieć się, które z nich będą działać, a które nie. Gdy masz już krótką listę udanych formatów, nadal ich używaj. Pomoże to Twoim klientom dowiedzieć się, czego mogą oczekiwać od Twojej firmy i gdzie znaleźć interesujące ich informacje.Zadbaj o aktualność i zróżnicowanie treści; nie wysyłaj wielokrotnie tych samych pięciu wiadomości. Jeśli chcesz utrzymać uwagę ludzi, musi być coś świeżego, w przeciwnym razie ich uwaga skieruje się gdzie indziej. Gdyby chcieli mieć reklamy całodobowe, po prostu zostaliby w domu, oglądając kanały zakupów domowych. Nawet jeśli niektórzy z nich to robią, daj im coś innego, gdy sprawdzają swoją skrzynkę odbiorczą.Nie używaj zbyt wielu grafik w materiałach e-mail marketingowych. Wiele usług e-mail nie zezwala na zdjęcia, więc podejście zależne od zdjęć nie jest skuteczne.
Ponadto nadużywanie grafiki prawdopodobnie skłoni czytelników wiadomości e-mail do automatycznego wrzucenia wiadomości e-mail do folderu ze spamem.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia.
Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Nie tylko powinieneś zapewnić swoim subskrybentom łatwy sposób na rezygnację z subskrypcji, ale także powinieneś upewnić się, że natychmiast zacznie ona obowiązywać. Otrzymywanie od Ciebie wiadomości e-mail po anulowaniu subskrypcji spowoduje negatywne wrażenie na odbiorcach, szkodząc wszelkim przyszłym relacjom z nimi. Przetwarzaj prośby o anulowanie subskrypcji od razu.Diamenty mogą być na zawsze, ale pozwolenie nie. Nawet po uzyskaniu pozwolenia subskrybenta odnów je jakoś po około dziewięciu miesiącach, ponieważ jest to typowa data wygaśnięcia udzielonych uprawnień. Nie tylko potencjalni klienci poczują się szanowani przez twoje grzeczne zachowanie, ale szybko zidentyfikujesz, kto naprawdę jest zainteresowany twoim materiałem.Chociaż istnieje wiele strategii znajdowania docelowych klientów, najlepszą opcją jest umożliwienie im rejestracji za pośrednictwem Twojej witryny, rozwijając kampanię wraz ze wzrostem Twojej firmy i sprzedaży. Możesz nawet kupić listy e-mailowe, ale zawsze pamiętaj, że klienci w Twojej witrynie muszą być klientami docelowymi.Temat jest jedną z najważniejszych części wiadomości e-mail. Jeśli nie masz tematu, który od razu przyciągnie uwagę czytelnika, prawdopodobnie w ogóle nie zawracają sobie głowy przeczytaniem wiadomości e-mail. Najlepiej napisane e-maile mogą być zupełnie bezwartościowe bez atrakcyjnego tematu. Upewnij się, że wszystkie twoje przedmioty są świetne!Jeśli tworzysz swoją pierwszą kampanię lub po prostu modyfikujesz te, które już prowadzisz, skorzystaj z wymienionych tutaj strategii, aby była skuteczna i skuteczna. Korzystanie z wiedzy innych to świetny sposób na poprawę własnych umiejętności, poznanie nowych technik i osiągnięcie sukcesu, o którym nigdy nie myślałeś, że jest możliwy, więc zabierz się do pracy już dziś!