
Wskazówki dotyczące udanej kampanii e-mail marketingowej
E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych sposobów reklamy, który pojawił się od dłuższego czasu.
E-maile mogą być najlepszym sposobem na utrzymywanie kontaktu z klientami, oferowanie klientom specjalnych ofert i docieranie do nowych klientów. Ten artykuł został opracowany, aby pomóc Ci uruchomić kampanię internetową, która zrealizuje wszystkie te cele.Wstaw link do formularza subskrypcji do biuletynów marketingowych. W ten sposób, jeśli Twoi klienci przekażą e-maile marketingowe swoim znajomym, ich znajomi również będą mogli łatwo zapisać się na Twoją listę. Korzystanie z tej strategii ułatwia budowanie dużej listy potencjalnych klientów, którzy zgodzili się otrzymywać Twoje e-maile marketingowe.Zanim umieścisz kogoś na swojej e-mailowej liście marketingowej, musisz mieć jej zgodę. Jeśli nie masz ich zgody, będziesz odpowiedzialny za wysyłanie spamu i będzie wiele skarg. Twój dostawca poczty e-mail może nawet rozwiązać Twoje konto, jeśli dowie się, co robisz. Zapobiegaj temu, prosząc ludzi, aby zapisali się na Twoją listę.Aby klienci byli zachwyceni otrzymywaniem e-maili, rozdawaj nagrody za pośrednictwem biuletynu. Ten rodzaj marketingu e-mailowego zachęca klientów do uczestnictwa, a także może mieć możliwość polecania znajomych. Rzeczywiście, program polecający może być dobrą metodą na poszerzenie bazy klientów i listy subskrybentów.Dowiedz się jak najwięcej informacji o e-mail marketingu. Możesz czytać książki w bibliotece, sprawdzać blogi i dołączać do forów. Ponadto w Twojej okolicy można odkryć wiele lokalnych zajęć i warsztatów. Dlatego pomogłoby ci uczestniczyć w nich, kiedy tylko możesz.Jeśli masz obrazy lub grafikę, umieść je po lewej stronie wiadomości e-mail. Upewnij się, że element wezwania do działania jest zawsze po tej stronie. Badania wykazały, że ta lokalizacja generuje prawie dwa razy więcej kliknięć prowadzących do Twojego produktu, usługi lub witryny niż umieszczenie tych elementów gdziekolwiek indziej.Aby uzyskać najlepsze wyniki z kampanii e-mail marketingowej, dokładnie przetestuj swoje wiadomości przed ich wysłaniem.
Nie pisz po prostu krótkiej wiadomości i wyślij ją na listę subskrybentów bez uprzedniego jej uważnego sprawdzenia.
Wyświetl podgląd w różnych programach pocztowych i na różnych platformach, aby upewnić się, że będzie poprawnie wyświetlany dla wszystkich.Aby wykorzystać e-mail marketing do budowania zaufania do swojej firmy i produktów, unikaj przekształcania e-maili w sztuczki. Nie niszcz profesjonalizmu swojego wizerunku, stosując irytujące taktyki, takie jak pisanie wielkimi literami lub umieszczanie symboli, takich jak znaki dolara. Co najważniejsze, nigdy nie rozmawiaj z klientami z góry ani nie składaj rażąco przesadnych obietnic dotyczących swoich produktów.Powinieneś spróbować zbudować listę e-mailową najlepiej jak potrafisz, korzystając z kontaktów osobistych i internetowych. Nie powinieneś kupować ani wypożyczać list nazwisk, które wyślesz e-mailem w celu podbicia biznesu. Nie ma gwarancji, że którakolwiek z osób, z którymi się skontaktujesz, będzie zainteresowana, a nawet możesz zostać zgłoszony do dostawcy usług poczty e-mail.Zbudowanie własnej listy e-mailowej do e-mail marketingu jest znacznie bardziej efektywne niż kupowanie listy lub nabywanie usług firmy marketingowej, która ma własne listy. Powodem tego jest to, że każdy, kto poda swój adres e-mail jako część Twojej listy, jest zainteresowany usługami lub produktami, które masz do zaoferowania. Osoby te są znacznie bardziej skłonne do otrzymywania wiadomości e-mail.Kiedy ludzie zapisują się na Twoją listę e-mail marketingową, musisz z góry poinformować ich, czego mogą się spodziewać. Powiedz subskrybentom, jak często mogą spodziewać się wiadomości od Ciebie i jakiego rodzaju wiadomości będziesz im wysyłać. Jeśli spodziewają się dużej ilości wysyłanej poczty, są mniej skłonni do frustracji i rezygnacji z subskrypcji.Wykazano, że internet zrewolucjonizował sposób prowadzenia biznesu, a e-mail marketing jest tego częścią. Teraz firmy mogą docierać do większej liczby klientów łatwiej niż kiedykolwiek i za ułamek ceny. Skorzystaj z technik z powyższego artykułu, aby zaprezentować swoim klientom najskuteczniejszą kampanię e-mailową.